veckans to do list

Godmorgon!
inte många timmars sömn här inte då grannen tydligen hade fest, men nu är det äntligen tyst och jag ska snart åka till jobbet.. Tur de inte har fest såhär varje helg! ;)
Anyway tänkte lägga ut veckans planer, gryyyymt intressant för alla er som avgudar mitt liv. hahaa
 
Söndag: Jobb till 14. middag hemma hos mamma och pappa
Måndag: Träffa C för lite tjejsnack, kaffetjatter och alltmänt häng ;)
Tisdag: Jobb till 13.30. Träffa S som ska hjälpa mig att färga håret och sätta i löshåret!! :)
Onsdag: Jobb från 14. ringa och boka tid för naglarna
Torsdag: Jobb till 15.30. fort som attan in till stan för att ta bort stygnen i mitt söta lilla ansikte
Fredag: Jobb till 11.30. förhoppningsvis fixa naglarna. Fredagsmys eller kanske en utgång? vi får se:)
Lördag: Filmkväll:)
Söndag: Slappaaa:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0