klagoinlägg del 2

Måste klaga av mig lite igen, brukar egentligen kunna hålla allt för mig själv men denna gången rinner det ta mig fan över. Så mycket som man ställer upp för vissa personer och dom säger att dom gör detsamma för en, ja men vafan gör det då? Jag förstår inte hur man kan snacka så mycket bullshit rent ut sagt.. Vilken jävla dubbelmoral, man säger en sak men gör en annan. Då behöver man ju inte säga något från första början, för vet du vad, det är ingen jävel som har bett dig att öppna käften och säga dom sakerna, så håll truten och säg inget alls istället. Sitter där och kallar än för ens bästa vän, att man betyder mest och att man är så glad att man har den personen och dina exakta ord "är man bästa vänner så behöver man inte fråga om den andra mår dåligt utan man vet de bara, man känner det på sig" haha Bullshit, vart var du när jag behövde dig som mest då? Kom fan inte nu, när allt är bra, när jag lever livet och har nya vänner. Bara för att du är rädd att jag har det roligare utan dig, och vet du vad? Det har jag!!!!


Kommentarer
Elin & Nessie

Allt bra?

2012-10-16 @ 09:06:15
URL: http://enhasttvaryttare.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0