31 SAKER JAG GLÖMMER SÄGA TILL DIG, BABY

1. Jag skulle aldrig gå bakom din rygg genom att undanhålla, ljuga
eller träffa någon annan. Aldrig.

2. Ibland avskyr jag att jag föll så hårt och handlöst för dig, för ibland,
bara ibland, tror jag inte att jag kan ta mig igenom detta utan att gå
sönder. Igen. Fast hårdare.

3. Fast sen vill jag inte att du ska försvinna. Någonsin. Hör du det nu?
Släpp aldrig taget om mig.

4. Jag tar åt mig av alla komplimanger du ger mig. Varenda en av dom
sparar jag.

5. Mitt hjärta slår snabbare så fort min mobil låter, det kan ju vara du.

6. Jag är fortfarande förvånad över att någon som du har valt någon som jag.

7. När du kysser mig håller jag på att gå av på grund av alla känslor det
väcker i mig

8. Det är inte ditt fel att jag är tjurig ibland. Det är min osäkerhets fel.

9. Det är inte ditt fel att jag är osäker heller, jag är inte det på dig, utan på mig själv.

10. Jag är helt och hållet din. På alla sätt du bara kan tänka dig.

11. Ibland funderar jag på hur vi hade haft det om vi hade kunnat ha en regelrätt
relation till varandra.

12. Jag vet att jag inte är din första, men på vissa plan hoppas jag att jag är din sista.

13. Jag blir sur när jag inte får ta ut min frustration över dig. Eftersom att jag inte kan
säga det till rätt människa får det gå ut över dig. Du borde förstå det om du tänker på
hur vi sitter.

14. Jag bubblar nästan över av stolthet när jag presenterar dig för vänner och bekanta.

15. Jag älskar att du alltid håller upp dörrar för mig, även om jag inte tackar
varje gång.

16. Jag skulle aldrig aldrig aldrig ta dig för givet.

17. Däremot gillar jag att jag börjar bli van att ha dig nära mig.

18. Jag litar på dig. Det händer inte ofta, men det hände fort med dig.

19. Vi borde ha det svårt, men det är så lätt med dig.

20. Jag kommer aldrig att ta åt mig av vad folk säger om att jag inte borde vara
med dig, att du inte borde vara med mig. 

21. Även om jag har kort klänning, hög promille & dansat på borden så är du den
enda jag kommer hem till. Den enda jag rör. Det vet du, och det är skönt.

22. Jag tycker om att kolla på dåliga filmer med dig. Inte för filmen, men för dig.

23. Vi klickade så lätt och så fort. Jag tror inte att du någonsin blir av med mig nu.

24. Ungefär en gång om dagen vill jag kasta sönder din mobil, för jag vet 
att tiden börjar dra ihop sig. Och ibland vill jag inte det.

25. Ibland tänker jag så hemskt elaka tankar att jag hatar mig själv lite för det.

26. Jag blir så lycklig när jag vaknar upp på morgonen och ser dig jämte.

27. Egentligen tycker jag inte alls om när man inte får någon plats i sängen,
men med dig jämte kan det vara hur trångt som helst!

28. Jag är lycklig med dig.

29. Varje minut utan dig känns som en evighet och jag
saknar dig så fort du inte är nära.

30. Du är en av dom finaste människorna jag någonsin mött.

31. Jag ska försöka bli bättre på att tala om allt sånt här för dig oftare.
Jag lovar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0