2012-10-11

Igår kväll blev det en riktig myskväll, först mat hemma hos mamma och pappa sedan vidare hem för att mysa lite framför tända ljus och en bra film. sen blev det en snabb date med J och E. Trevligt! :)
 
Idag hade jag en lång sovmorgon vilket var väldigt behövligt tydligen, har inte ens vaknat av sms eller missade samtal vilket jag alltid gör, brukar vara hur lätt väckt som helst. Men nu sitter jag dock här som vanligt och väntar på att tiden ska gå så jag kan spendera kvällen på mitt andra hem dvs. jobbet ;)
 
Måste erkänna att jag längtar galet mycket till helgen då det är planerad fredaskväll med Mr (?) och sedan bowling och utgång med tjejerna på lördag. Awsome! Nu är det bara att hålla tummarna att helgen blir som planerat med :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0