Söndag!

Bra helg är nu över och det är snart dags för sängen men tänkte först uppdatera er lite:)
 
Fredag: först fin besök av J och E för lite tjejsnack innan C hämtade upp mig och körde vidare till henne där det blev ett glas vin eller två. Promenerade sedan vidare bort till Mr för filmkväll, Söt som han va hade han köpt både, godis, ostbågar, chips och dipp.. Stod även med en öl i näven till mig när jag kom. Tydligen var jag lite slö enligt honom. Kan inte förstå varför han tycker det, jag var ju endast en timme sen ;) Slutade dock med att jag slaggade där och det första jag ser när jag vaknar är en spindel, stackarn måste ju trott att jag blev dödad när han vaknade upp av ett skrik och det visade sig vara en jätteliten spindel. hahaha
 
Lördag: Fort hem för dusch, sedan mat hos mamma och pappa och sedan vidare hem igen för att göra sig iordning för party.  massa spring fram och tillbaka. haha Sen stressa bort till C där även J var, massa tjejsnack ölspel och hårfix innan vi drog vidare ut till Harrys. Galet rolig kväll med massa öl, dans, snack och shots. :) Måste nog säga att denna kvällen slår dom andra ganska stort! (Tack!)
 
Söndag: Vaknade och mådde hur bra som helst, trodde först att jag skulle vara galet bakis men icke, vidare hem till mamma och pappa för frukost sedan vidare in till stan för att hjälpa henne och kolla nya glasögon, försökte även kicka lite åt mig med men det är ju så fruktansvärt svårt.. Och nu till kvällen har jag bara slappat i soffan :)
 
Nu blir det dock sängen, känner mig galet trött. Helgen har satt sina spår:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0