Note to self - do not fall in love

att endast mötesturen stod på schemat ändrades ganska snabbt.
Vilket inte gör mig något emot då det är minst 6 positiva saker med det.
 
1. Jag är ledig både torsdag och fredag(!!)
2. Jag slipper gå upp i ottan i onödan (vilket man oftast får göra om man har en rörligtur)
3. Jag slipper sitta och nojja mig över om det är dag eller kvällspass
4. Jag får jobba på min vanliga avdelning och inte någon annan stans (vilket det säkerligen hade blivit)
5. Jag slipper åka ända till jobbet för endast två timmar möte..
6. Jag är alltså ledig fredag kväll och kan träffa Mr. som planerat:)!
 
Ja, det gäller att se saker och ting från den ljusa sidan och att ändring
faktiskt kan vara bra. haha;) dock får jag boka om min tvätt tid som jag skulle
haft ikväll och om jag inte minns alldeles fel så var det ganska fullt där nere..
men vi får hålla tummarna helt eneklt;)
 


Kommentarer
REBECCA

Hej :) Har du lust att göra ett bloglovin byte?

2012-09-19 @ 19:41:20
URL: http://missrebecca.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0