If love is a labor, I’ll slave till the end

jaa, har man tråkigt så har man.. Vill ni inte läsa så tycker jag att ni ska göra det ändå;)
 
1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? brunhårig, någon tatuering fint leende
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? förra helgen
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Bengtsson
4. Hur lång är du? kan de va 167 om jag inte minns helt fel
5. Vilken är den senaste filmen du sett?  Någon av Irene Huss filmerna
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "varför säger du inte vilken dag? det är ju lite svårt att träffa dig när du inte berättar :P"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på vem det gäller men smsa tror jag
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
9. När såg du senast din mamma? igår, lunchade
10. Icke godkänt i något ämne? nej ;)
11. Mvg i något? nej
12. När vaknade du idag? blev väckt vid 9 typ
13. Vilken är din favoritplats? låt mig återkomma på den..
14. Vilken plats föredrar du minst? kyrkogård, livrädd!
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? you tell me? :)
16. Hur stor är din säng? 120
17. Vad sover du i? trosa och linne
18. Hur många kuddar har du i sängen? 3
19. Var har du bott/bor? Kalmar
20. Tycker du om kinamat? ibland. haha
21. Tycker du om kaffe? jag älskar kaffe!
22. Vad dricker du helst till frukost? kaffe
23. Kan du spela poker? ja fast sen om jag är bra är ju en annan fråga
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? känner inte, men vet
25. Vill du ha barn? ja fast inte än
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
27. Har du någonsin åkt ambulans? Japp, första gången var ganska nyligen faktiskt
28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
30. Kan du rulla med tungan? yes sir!
31. Vem är den roligaste människan du känner? min pappa!
32. Vad har du för ringsignal? marimba
33. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? tror mamma har de
34. Vad har du närmast dig just nu som är rött? har inget rött som är synligt iaf:P
35. Kan du byta olja på bilen? om jag får hjälp? ;)
36. Vilken var den senaste boken du läste? hyptnotisören
37. Har du haft sex under de senaste två månaderna? japp
38. Dansar du i bilen? ibland
39. När var du i kyrkan senast? farmors begravning
40. Har du någon tatuering? yes, 3 st


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0