I dare you to tell me. To walk through fire

Visst är det typiskt, i tisdags kväll pratade jag med min kompis i telefonen då hon har känns sig krasslig så frågade hon mig om hon smittat mig. "Nej nej, absolut inte. jag blir nästan aldrig smittad" sa jag kaxigt. men bara för de så kände jag av lite i halsen igår men tänkte "äh, det går väl över" och nu, ja nu sitter jag här med en hejdundrande smärta i halsen och feber. Men det ska fasiken inte få hindra mig och mina två dagars ledighet! :) Får ladda upp med lite varm Oboy och halstabletter!
 
Men först idag så står det lunch på Ikea på schemat med mamma och Note to self: Köp den där förbaskade morgonrocken du tänkt köpa så fruktansvärt länge... (och värmeljus!) Sen blir det hem och kurera sig en stund innan det är vidare mot ett möte i stan. Men nu, ja ni vet vad jag ska säga.. Kaffe!! ;)


Kommentarer
Anonym

Krya på dej <3

2012-09-20 @ 10:57:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0