Helgen

Godmorgon sötnosar!
sitter ny duschad och dricker kaffe, riktigt slö idag:P
Kanske ska berätta lite om hur min helg varit:)
 
Fredag: jobbade till 11.30 sedan blev det att ta min racerbil in till stan för att fixa naglarna. Sedan lite slapp och fix innan det var dags att göra sig iordning för kvällen då det vankades utgång med fina vänner. En riktigt lyckad kväll måste jag få säga, älskar mina flummbollar till vänner som alltid bjuder på sig själva till max:)
 
Lördag: seg morgon innan det var dags att åka till morfar för middag och fira honom eftersom han fyllde år tidigare i veckan. Vi gav honom en digitalram med massa gamla bilder på honom, hans vänner och självklart hans båtar (han är galen i sina båtar) vilket han älskade, det var ju bilder som han inte sätt på över 30 år:) Efter det så drog mamma med mig vidare till Modehuset för lite shopping (för henne) och sedan hyrde vi film: Hunger games. Bra men dryg haha. Och innan jag skulle bege mig hemåt för att sova, vilket jag hade velat göra hela dagen så träffade jag Sebbe en sväng. Alltid lika kul!
 
Söndag: ja, idag då.. vad händer idag? Har inte så stora planer planerat, funderar på att följa med mor min på bio senare ikväll. Fast har inte riktigt bestämt mig än. Jag får helt enkelt se vart dagen tar mig:)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0