hårförlängning

Godmorgon alla sötnosar! sovit gott? själv har jag sovit som en prinsessa. ;)
Bästa S var ju här igår och hjälpte mig med håret, så nu har jag både färgat och fått i en förlängning. Och jag är hur nöjd som helst, dock lite långt men det vänjer man väl sig med:) Det är ju som sagt första gången någonsin jag har en hårförlängning och jag förstår varför alla blir beroende av det. haha jag lovar er, ni ska få en bild på torsdag eller fredag, när jag har tagit bort stygnen i ansiktet så jag slipper visa hela världen mitt fina plåster. haha :D
 
Idag är det jobb som gäller som vanligt, skönt att det är kväll iaf men imorgon har jag dock inte lika tur, 7 - 15.30 och de kan jag ju tala om, det tycker jag inte om. Alldeles för drygt sista timmarna för min smak. haha:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0