2012-09-24

idag är jag på ett sånt fruktansvärt bra humör!
till och med så pass glad att jag har städat lite, skulle egentligen bara diska med blev damma och damsuga med. Inte dåligt;) Har även ringt ett par viktiga samtal och skickat iväg ett epost som jag egentligen skulle gjort för länge sedan. Hur kommer det sig att så lätta saker är så otroligt svårt att få gjort? De tar ju bara max 5 minuter egentligen. Men men nu är det gjort iaf. duktigt gjort av mig! ;)
 
Ska snart ta mig ut för att handla lite också, dock känns de inte lika roligt eftersom jag måste visa mig ute med mitt fina lilla plåster på kinden, folk lär ju tro att jag har vart i slagsmål eller något. haha
 
Men först ska jag ta mig en kopp kaffe och slappa lite i soffan, är ju trotts allt ledig idag så behöver ju knappast stressa:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0