ffffffredag!

Godmorgon!
Sitter i vanlig ordning och dricker mitt morgon kaffe, ska strax hoppa in i duschen. Samma visa varje dag :)
Och även idag är det jobb som gäller, dock lite längre än igår då det bara var tre timmar (14-17) så min härliga fredagskväll ska jag jobba, ända till 22. Kul! Även på ett helt nytt ställe, undra hur detta ska gå. haha
 
Efter jobbet igår blev det en snabb kaffe med C sen var hon så gullig och körde mig till Mr så jag slapp gå dit i ösregnet. Tack bästaste du! Jag och Mr lagade lite mat och kollade på nya Johan Falk filmen som var lika bra som vanligt, får aldrig nog av dom filmerna haha. En helt okej torsdag om man säger så:)


Kommentarer
Liborius

hoppas du får en bra dag p+å jobbet:)

2012-10-05 @ 10:10:22
URL: http://liborius.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0